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ENTRENAMIENTO PARA LOS "INExPERTOS"

 
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SPYDER



Registrado: 20 Ene 2008
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MensajePublicado: Sab Ene 26, 2008 8:59 am    Asunto: ENTRENAMIENTO PARA LOS "INExPERTOS" Responder citando

Dado que, en este deporte, por lo que me considero, soy un principiante, propongo que los que lleven algunos años mas en dicho deporte, den algún consejo sobre, entrenamiento, cotas de medidas, etc, yo estoy buscando información que por mi parte iré colgando en el foro; os animo a que haber si entre todos podemos hacer algo muy bueno, en referencia a este tema;

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MensajePublicado: Dom Ene 27, 2008 7:41 pm    Asunto: Responder citando

Vou intentar aportar algo a este post; para empezar, e dado que os estiramentos son algo básico para calquer deportista que non quera ter lesións, deixovos un link cunha páxina mais que interesante, na que atopamos estiramentos moi diversos, clasificados por deportes e outras actividades, grupos musculares, ...
Acordádevos, sempre antes e despois do entrenamento.

www.estiramientos.es/index.php?filt=ciclismo

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MensajePublicado: Dom Ene 27, 2008 7:56 pm    Asunto: Responder citando

Tamén vos deixo unhas tablas xenéricas de medidas da bicicleta de carretera, que tamén é básico para non ter lesións. Servirannos para darnos unha idea inicial das medidas que debemos levar na nosa máquina; a altura de sillín é standar, en función da medida da entreperna (Altura sillín= entreperna x 0´885); a partir de ahí, cada un debe adaptar o resto de medidas ó seu gusto, en función de si queremos ir máis cómodos (manillar máis alto), ou posición máis racing (manillar máis baixo, para o que tamén se require flexibilidade e forza na zona lumbar), ou a lonxitude da potencia en función de si nos gusta ir máis estirados ou menos, en todo caso as medidas deberían quedar dentro dos marxes que marca a tabla.

http://www.elrail.com/files/articulos/MEDIDAS%20CORRECTAS%20PARA%20TI%20Y%20PARA%20TU%20BICI.pdf


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MensajePublicado: Dom Ene 27, 2008 8:57 pm    Asunto: Responder citando

Esperando que non vos sexa necesario, pero por si surxen problemas físicos deixovos tamén un enlace coa páxina Bikezona, sección Doctor. Aquí aparece moita información sobre patoloxías comuns no ciclismo. Si se presenta calquier dolencia física relacionada coa práctica deste deporte Confused , recomendaríavos que votarades un ollo no apartado correspondente desta sección (- aparato locomotor, - cardiovascular, - tecnopatías-material, ...), e si non conseguides resolver as vosas dubidas sempre podedes registrarvos na páxina (é gratuíto) e enviar directamente a consulta.

http://www.bikezona.com/doctor/

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MensajePublicado: Jue Feb 07, 2008 9:38 pm    Asunto: Responder citando

Outro apartado importante: considero que todo ciclista sexa principiante ou veterano, debe manter correctamente tonificada a súa cintura abdominal e lumbar, para poder conseguir un pedaleo mais eficiente e ó mesmo tempo protexer a espalda de sobrecargas e problemas a largo plazo.
Unha rutina de exercicios de 10 minutos 2 ou 3 días á semana é suficiente para este propósito. Aquí vos deixo un enlace cunha páxina americana, que ainda que escrita en inglés contén información visual de gran interés, mostrando varios exercicios básicos (baixade na páxina co ratón e veredes en video-secuencia os exercicios):

http://www.beginnertriathlete.com/cms/article-detail.asp?articleid=486

Laughing
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Pink_Panther



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MensajePublicado: Mie Mar 19, 2008 11:25 am    Asunto: Cadencia de Pedaleo Responder citando

Supongo que mas de uno tendremos dudas acerca de cual es la mejor frecuencia de pedaleo en cada tipo de terreno,sobre todo en las cuestas,que es donde mas nos solemos atrancar, espero que estos reportajes os sirvan de algo.

www.arueda.com

www.entrenabien.com
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MensajePublicado: Dom Mar 23, 2008 5:27 pm    Asunto: Responder citando

Moi interesantes esas páxinas que nos indicas, PinkPanther, gracias por compartir con nos esa información.
Aqui vos deixo unha selección de artículos relacionados co ciclismo; penso que en xeral son moi interesantes, pero sobre todo os relacionados coa nutrición. Moitas veces a xente empeza a introducirse no ciclismo para perder peso e estar mellor fisicamente, pero tamén é certo que moitas veces ese obxetivo de perder peso non se consegue tan facimente como se pretende. Nestes artículos explícase, entre outras cousas, por que en moitas ocasións "entrenar moito e comer pouco" non serve de nada para adelgazar. Espero que vos resulten de interés:

http://www.elrail.com/articulos.htm

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MensajePublicado: Mar Abr 22, 2008 2:17 pm    Asunto: ARTÍCULO DE ENTRENAMENTO Responder citando

¿A ver compañeiros, que pasa con este post que ninguén excepto Miguel e eu nos atrevemos con él? Pode resultar un post moi interesante si todos imos aportando algo do que coñecemos (información, enlaces,...), e pode ser tan válido para os carreteros como para os beteteros, asíque debo animarvos con él.
Este artículo que vos deixo recolle moita información sobre o entrenamento no ciclismo, descrita de forma facilmente comprensible, penso que tanto pode axudar ós "principiantes" como a xente que xa leva tempo coa bicicleta.
ASPECTOS DO CICLISMO DE COMPETICIÓN


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http://www.ccvilalba-aspontes.es/ccvp/desafio.html

"Hai no mundo unha linguaxe que todos comprenden: é a linguaxe do entusiasmo, das cousas feitas con amor e con vontade, na busca daquelo que se desexa ou no que se cree" (Paulo Coelho)
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MensajePublicado: Mar Abr 22, 2008 2:23 pm    Asunto: TEST DE CONCONI PARA RODILLO Responder citando

Déixovos no correo de ciclaspontes (para coñecer a dirección e a contraseña podedes velo na sección "usuarios rexistrados" ) unha tabla de cálculo en excel co Test de Conconi para facer no rodillo.
Como saberedes, este test sirve para determinar os umbrales, tanto aeróbico como anaeróbico. O coñecemento destes é conveniente para poder entrenar de forma mais axustada dentro distintos niveis de traballo cardiaco (xa que a coñecida fórmula de restar a 220 a idade e logo buscar o % dese máximo cardíaco non é moi fiable).

De todos xeitos, ainda que este test ofrece datos de interés, a mellor forma de coñecer todos os parámetros do rendemento (umbrales, funcionamento do corazón en esforzo, potencia do pedaleo, consumo de oxíxeno, etc.) é realizar unha proba de esforzo, a cal é moi recomendable sobre todo para xente que comeza no ciclismo (é fundamental saber si o noso corazón funciona como debera cos esforzos)

Podedes ver información sobre o uso dos niveis de intensidade nos seguintes enlaces:
1. ¿CÓMO ENTRENAR?
2. NIVEIS DE INTENSIDADE


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MensajePublicado: Mie Abr 30, 2008 1:11 pm    Asunto: ENTRENAMENTO EN RODILLO Responder citando

AVISO: El sistema ha detectado varios enlaces(6) para verlos haga clic aquí y vera la versión completa del mismo

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MensajePublicado: Jue Ene 06, 2011 11:39 am    Asunto: Responder citando

Unha paxina que encontrei:
http://www.bikejames.com/
E do entrenador dos equipos da marca yeti.
O subcribirte mandache un mini-curso de 10 entregas sobre como entrenarte para diferentes facetas!
Un saudo
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